+420 776 646 171 (Po-Pá: 9-18 hod)

Nákupní košík

Vyber měnu: CZK EUR


Úvod Magazín Tréninky na růst svalů pro muže

Tréninky na růst svalů pro muže

Korte trénink

Korte trénink

Korte trénink spočívá v pravidelném cvičení s volnou vahou a postupném zvyšování zátěže.

Cviky na tricepsy a jejich objem

Cviky na tricepsy a jejich objem

Také se marně snažíte přesvědčit k růstu svoje tricepsy?

Cviky na bicepsy a jejich objem

Cviky na bicepsy a jejich objem

Stručná rada pro maximální rozvoj objemu bicepsů je jednoduchá a zahrnuje v sobě dva důležité aspekty – trénovat těžce a nepříliš často.

Nejúčinnější cviky na břicho - část 1.

Nejúčinnější cviky na břicho - část 1.

V tomto článku si ukážeme, jak břišní svaly pracují a několik názorných ukázek účinných cviků na ploché, pevné a vyrýsované bříško.

Co podporuje růst svalů - 10 užitečných rad!

Co podporuje růst svalů - 10 užitečných rad!

Přečtěte si 10 užitečných rad, které vám pomohou maximalizovat svalový růst a lépe regenerovat.

Cviky na břicho - jakých chyb se často dopouštíme

Cviky na břicho - jakých chyb se často dopouštíme

K tomu, abyste měli pevné a ploché břicho, musíte udělat několik důležitých kroků, které vám pomohou dosáhnout požadovaného cíle.

Mrtvý tah a jeho správné provedení

Mrtvý tah a jeho správné provedení

Koukněte na to, jak se správně cvičí mrtvý tah. Krok za krokem si podrobně ukážeme techniku provedení.

Cviky na prsní svaly

Cviky na prsní svaly

Chcete mít perfektně vypracováné prsní svaly, ale nevíte si rady? Přečtěte si náš článek, který vám poradí, jak na to.

Nejlepší cviky na ramena

Nejlepší cviky na ramena

Pojďme si ukázat ty nejlepší cviky na ramena, které vám pomohou rozšířit vaše ramena.

Tréninkové plány

Tréninkové plány

Nahlédněte do tréninkových plánů zkušených sportovců a nechte se inspirovat jejich bohatými poznatky o cvičení.

Oblečení do posilovny

Oblečení do posilovny

Jaké oblečení je vhodné do posilovny? Je lepší nosit bavlněné oblečení nebo spíše kompresní na tělo?

Jak správně dělat dřepy

Jak správně dělat dřepy

Dřepy jsou jedny z nejnáročnějších cviků, které můžete ve fitku dělat, proto si podrobněji ukážeme, jak je správně cvičit.

Tréninkový deník ke stažení

Tréninkový deník ke stažení

Využijte našeho tréninkového deníku a zapisujte si všechny vaše důležité informace o tréninku. Stačí jen stáhnout a vytisknout!

Cviky na trapézy

Cviky na trapézy

Potřebujete vybudovat mohutné trapézy? Vyzkoušejte 4 nejlepší cviky na trapézy, které vám určitě pomohou.

Regenerace svalů: namožené svaly po cvičení

Regenerace svalů: namožené svaly po cvičení

Poradíme vám, jak zregenerovat svaly tak, aby nedocházelo ke zranění a aby byly připraveny na další sportovní zatížení.

Objemový jídelníček

Objemový jídelníček

Jestliže máte problémy s nabíráním svalové hmoty, přečtěte si náš článek. Poradíme vám, jak donutit svaly, aby rostly.

Freimen FEST: split trénink 3x týdně

Freimen FEST: split trénink 3x týdně

Přečtěte si článek o jednom z nejlepších tréninkových plánů pro růst svalů a síly, kterým je Freimen Fest Training.

Tlaky za hlavou nebo tlaky před hlavou?

Tlaky za hlavou nebo tlaky před hlavou?

Který z těchto cviků je nejlepší pro budování širokých ramen? Tlaky za hlavou nebo tlaky před hlavou? To se dozvíte v článku.

Jak nabrat svalovou hmotu: Ektomorf

Jak nabrat svalovou hmotu: Ektomorf

Jste typ člověka, který má problémy s nárůstem svalové hmoty? Můžete jíst cokoliv a prostě ne a ne nabrat? 

6 tipů na maximální napumpování svalů

6 tipů na maximální napumpování svalů

Chcete napumpovat vaše svaly k prasknutí? Přečtěte si 6 tipů, jak dosáhnout maximálního napumpování svalů.

Kruhový trénink aneb, co cvičit, když si zapomenete ručník

Kruhový trénink aneb, co cvičit, když si zapomenete ručník

Míříte do fitka na svůj obvyklý trénink, ale zapomenete si s sebou vzít ručník? Ukážeme vám cviky, kde ručník nebude potřeba.

Cviky na mohutná lýtka

Cviky na mohutná lýtka

Stručný průvodce tréninkem lýtkových svalů, který vám poradí, jak vybudovat lýtkové svaly.

Kulturistika bez masa: co jedí vegani a vegetariáni?

Kulturistika bez masa: co jedí vegani a vegetariáni?

Vegatariánství a kulturistika, fitness, silové a bojové sporty, aneb jde to i bez masa?

Kdy používat opasek na cvičení

Kdy používat opasek na cvičení

Asi každý z nás někdy použil u svého tréninku opasek, aby si zajistil bezpečnost svých zad u náročnějších cviků.

Jak doplnit hladinu testosteronu: Osvědčené rady

Jak doplnit hladinu testosteronu: Osvědčené rady

Přinášíme vám několik tipů a rad, jak zvýšit hladinu testosteronu přirozenou cestou. Podpořte maximálně růst svalů.

Jak správně dýchat při posilování?

Jak správně dýchat při posilování?

Jednou z velmi důležitých bodů, na které byste měli myslet u cvičení je, nejen správná technika, ale také správné dýchání.

Kulturistika: Nejenom strava a cvičení (zásady cvičení)

Kulturistika: Nejenom strava a cvičení (zásady cvičení)

Chcete se stát úspěšným sportovcem v oblasti fitness a kulturistika? Podívejte se na základní pilíře úspěchu pro začátečníky i ostřílené cvičence

Negativní opakování a jeho princip

Negativní opakování a jeho princip

Zařaďte do svého tréninku i několik negativních opakování, které vám pomohou budovat novou svalovou hmotu.

Nejlepší cviky na vrcholek bicepsu

Nejlepší cviky na vrcholek bicepsu

Chcete si vybudovat vrcholek bicepsů? Udělejte změnu v tréninku a vyzkoušejte tyto 3 cviky, které vám pomohou.

Dřepy ničím nenahradíš: Seriál o dřepech

Dřepy ničím nenahradíš: Seriál o dřepech

Velký seriál o dřepech, které jsou nezbytnou součástí pro budování svalové hmoty a síly. Dřepy na několik způsobů.

Rychlá sedmička: cvičební metoda k budování svalů

Rychlá sedmička: cvičební metoda k budování svalů

Vyzkoušejte si cvičební program rychlá sedmička, který vám pomůže podpořit kvalitní růst svalů.

Upažování s dolní kladkou vleže

Upažování s dolní kladkou vleže

Vyzkoušejte tento tréninkový tip, který vám pomůže maximálně zatížit střed deltového svalu.

Pět nejčastějších chyb při tréninku stehen

Pět nejčastějších chyb při tréninku stehen

Podívejte se na 5 nejčastějších chyb, kterých se můžete dopouštět při tréninku stehen.

Novinky na e-mail