+420 776 646 171 (Po-Pá: 9-18 hod)

Nákupní košík

Vyber měnu: CZK EUR


Úvod Magazín Tréninky na růst svalů pro muže Kdy používat opasek na cvičení

Kdy používat opasek na cvičení

Je ale používání opasků na cvičení vždy nutností? Mnozí sportovci to totiž s nošením opasků dost přehánějí. To pak vede k oslabení svalů trupu (zejména kolem břicha a dolní části zad), dotyčné partie jsou posléze náchylnější ke zranění. Ačkoliv je opasek pomůckou důležitou, je třeba si uvědomit, kdy je jeho použití opodstatněné a kdy nikoliv.

Kdy je vhodné cvičení s opaskem

  • Používejte opasek pouze při maximálních výkonech.
  • Neberte si opasek při zahřívacích sériích a když cvičíte s lehkou zátěží.
  • Používejte opasek pouze při cvicích zatěžujících dolní část zad.
  • Po každé sérii opasek povolte
  • Procvičujte svaly trupu, abyste adekvátně stabilizovali páteř a nemuseli pak spoléhat na pomoc opasku.
  • Zátěž zvyšujte postupně.

Kdy používat opasek na cvičení | onefit.cz

Máte nějaký dotaz k opaskům na cvičení? Neváhejte nám napsat.

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Novinky na e-mail