Rozpažování jednoručními činkami hlavou dolů

Rozpažování jednoručními činkami hlavou dolů

Tento cvik je vhodný pro rozvoj a tvarování středové části ve spodní oblasti prsou. 

Nechte si sestavit jídelníček nebo tréninkový plán na míru našim profesionálním výživovým poradcem a kondičním trenérem Martinem Smutkem

Jak správně cvičit rozpažky hlavou dolů

Uchopíme jednoruční činky a lehneme si na záda. V našem případě jsme si nemuseli sklon lavičky nastavovat, protože byla pevně daná. Některé stroje však tu možnost mají, a tak ji nastavte na cca 60 stupňů. Zvedneme ruce do natažených paží tak, aby dlaně směřovaly k sobě. Toto bude výchozí poloha. S nádechem budeme roztahovat paže tak, aby ve spodní části byly mírně pokrčené. S výdechem půjdeme opět do výchozí pozice do natažených paží. Dlaně budou po celou dobu pohybu stále směřovat k sobě a v samotném závěru je můžeme rotovat tak, aby malíčky směřovaly k sobě. Tím dojde k vyšší kontrakci ve spodní oblasti prsou a tím pádem k vyššímu zatížení prsou.

Správné dýchání

Při rozpažení se nadechujeme, při návratu do výchozí pozice vydechujeme

Časté chyby

  • Zvedání hlavy z podložky
  • Mostování
  • Špatné dýchání
  • Vytáčení jednoruček za palcem
  • Pohyb v částečném rozsahu
  • Příliš pokrčené či natažené paže

Zatěžované svaly

  • Především spodní část prsou
  • Přední část deltových svalů
  • Biceps

Podpořte růst svalů a silové výkony díky našim speciálním balíčkům

Speciální balíček pro růst svalů 1Speciální balíček pro růst svalů 1
Balíček je určen pro všechny, kteří mají problémy s nabíraním hmoty a výrazně potřebují zlepšit svůj výkon.
Speciální balíček pro růst svalů 2Speciální balíček pro růst svalů 2
Jestliže potřebujete nabrat svalovou hmotu a zvýšit vaše silové výkony bez nabírání přebytečných tukových zásob, pak si pořiďte tento akční balíček
Potřebujete pomoci?
Potřebujete pomoci?
Použijte náš chat!
Rychlá otázka?
Rychlá otázka?
Volejte 776 646 171!
...nebo nám pošlete e-mail
...nebo pošlete e-mail
obchod@onefit.cz