Upažování s dolní kladkou vleže

Upažování s dolní kladkou vleže

Jestliže pravidelně navštěvujete fitcentrum a aktivně cvičíte, vyzkoušeli jste již mnoho cviků na deltové svaly. Tlaky, různé sklony upažování apod. Pokud ale hledáte něco nového, doporučujeme vám vyzkoušet tento cvik, o kterým jste ještě dost možná ani neslyšeli. Jedná se upažování se spodní kladkou vleže, který výborně zatěžuje střední část deltových svalů a napomáhá tak rozšířit vaše záda a ramena. Zároveň tak u provedení tohoto cviku nepřetěžuje záda a dochází tak ke striktnímu provedení.

Bodyflex Fitness Kick Ass 450 g | onefit.czNapumpuj svaly k prasknutí pomocí nadupaného extra silného předtréninkového přípravku Kick Ass, který z vás při tréninku dostane maximum! Obsahuje směs 12 aktivních složek v nejvyšších povolených dávkách podle legislativy ČR. Složky mají své nezastupitelné místo a jsou dokonale vyváženy tak, aby Kick Ass dodal maximální napumpování, sílu a soustředěnost při tréninku, bez vedlejších účinků.

Jak tento cvik provádět

Lehněte si na záda tak, aby nohy směřovaly ke kladce, a paže jsou podél těla. Jednou rukou uchopte adaptér a pomalu kopírujte s nataženou rukou v jedné linii podlahu. Ruku zvedejte do úrovně ramen, možná lehce nad, chvíli v konečné fázi setrvejte a pomalu zase ruku vraťte zpět podél těla.

Upažování s dolní kladkou vleže - Matěj Ryšavý | ONEfit.czUpažování s dolní kladkou vleže - Matěj Ryšavý | ONEfit.czUpažování s dolní kladkou vleže - Matěj Ryšavý | ONEfit.cz

Na rozdíl od upažování s jednoručkami nebo kladkou ve stoji zajistí tato verze větší tenzi střední hlavy svalu od začátku až do konce pohybu. Je důležité, aby pohyb prováděla pouze paže, nikoliv trup. V takovém případě izolujete střední delty tak, jako v žádném jiném cviku. Chcete si vybudovat široká ramena? Přečtete si článek Nejlepší cviky na ramena.

Potřebujete pomoci?
Potřebujete pomoci?
Použijte náš chat!
Rychlá otázka?
Rychlá otázka?
Volejte 776 646 171!
...nebo nám pošlete e-mail
...nebo pošlete e-mail
obchod@onefit.cz