Díl 4. – Outdoorový trénink (cvičení venku)

Díl 4. - Outdoorový trénink (cvičení venku)

V předchozím díle jsme si ukázali, jak se dá zdravě a chutně vařit, a také jsme si řekli něco málo o doplňcích stravy jako jsou například spalovače tukůproteiny apod., které Lenka užívá po dobu výzvy, v níž se snaží shodit 8 kg po dobu 3 měsíců.

Kromě tréninků v posilovně a fitness centrech se zaměřením na spalování tuků a tvarování postavy, se Lenka také zaměřuje i na rozvoj fyzické kondice. Kondiční trenér a výživový poradce Martin Smutek ukázal Lence, jakDíl 4. - Outdoorový trénink (cvičení venku)Šmakoun – partner 90denní výzvyse dá odtrhnout od stereotypního cvičení v posilovnách a trochu si tu cestu za svým cílem zpestřit.

Využijte přírody nebo venkovních fitness parků

V některých městech mohou lidé využít například outdoorové fitness parky či hřiště. Některá města však tuto možnost nenabízí, a tak se musí volit jiné varianty a využít všeho, co příroda či bězné parky nabízí.

Zaměřujeme se na rozvoj kondice

Martin se u venkovního tréninku zaměřil především na rozvoj fyzické kondice. Trénink je složen z 10 cviků, které se provádí hned po sobě a posílíte tím celé tělo. Každý cvik se provádí po dobu 30 sekund. Po skončení celého kolečka následuje krátká pauza a po ní další kolo. Pro začínající budou stačit 2-3 kola.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.