Jak si připravit proteinovo-ovesné placky

Jak si připravit proteinovo-ovesné placky

Tento recept je bahatý na výživné látky, které potřebujeme pro zdravé stravování a pro udržení kondice. Recept je složen z kvalitních surovin bohaté především na bílkovinysacharidy a tuky. Řadíme ho mezi jídla vhodná do diety, a tak si ho bez problému může dopřát naprosto každý. Co všechno k tomu potřebujeme, najdete v následujících řádcích.

Jak si připravit proteinovo-ovesné placky Jak si připravit proteinovo-ovesné placky

Ingredience

Obsah výživných látek

  • 3 celá vejce nebo jen bílky
  • proteinový prášek (cca 15-20 g)
  • 40-50 g ovesných vloček
  • skořice
  • káva
  • domácí arašídové máslo
  • banán
  • Bílkoviny: 40 g
  • Sacharidy: 30-50 g
  • Tuky: 10 g a více
  • vláknina
  • a další

Arašídy obsahují nenasycené mastné kyseliny, které pomáhají odstraňovat LDL cholesterol. Jsou vhodné při redukci hmotnosti a také snižují riziko vzniku cukrovky 2. typu.

Jak si připravit proteinovo-ovesné placky Jak si připravit proteinovo-ovesné placky

Postup

40 g ovesných vloček nasypeme do nějaké mističky a zalijeme vodou. Jen takové množství, aby se vločky nasákly. K vločkám přidáme buď tři celá vejce, nebo mohou být jen bílky, 2 lžíčky kávy, 2 lžíčky skořice a odměrku proteinového prášku. My jsme zvolili konkrétně Maxi Pro 90 od ATP Nutrition, příchuť čokoláda. Poté všechny ingredience rozmícháme ponorným mixérem a nalijeme na předem rozpálenou pánev. Placky připravujeme bez oleje, a proto by pánev měla být nějaká kvalitní a nepřilnavá. Počkáme až se nám z jedné strany udělá a následně otočíme. Až bude z obou stran hotová, dáme ji do předem předehřáté trouby na cca 200 stupňů a necháme asi na 3-5 min. Nezapomeňte si mezi tím udělat domácí banáno-arašídové máslo, které naneseme na, z trouby vytaženou, placku. Jídlo je velmi chutné a díky obsaženým složkám vás na nějakou dobu zasytí. Přejeme dobrou chuť!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.