Rozpažování jednoručními činkami na rovné lavici

Rozpažování jednoručními činkami na rovné lavici

Tímto cvikem se zaměřujeme na rozvoj středové části prsních svalů, který rozvíjí tzv. žlábek.

Nechte si sestavit jídelníček nebo tréninkový plán na míru našim profesionálním výživovým poradcem a kondičním trenérem Martinem Smutkem

Postup

Než začneme se samotným cvikem, nastavíme lavici do vodorovné polohy. Po nastavení lavičky uchopíme jednoruční činky a lehneme si na záda. Zvedneme ruce do natažených paží tak, aby dlaně směřovaly k sobě. Toto bude výchozí poloha. S nádecheme budeme roztahovat paže tak, aby ve spodní části byly mírně pokrčené. S výdechem půjdeme opět do výchozí pozice. Dlaně budou po celou dobu pohybu stále směřovat k sobě a v samotném závěru je můžeme rotovat tak, aby malíčky směřovali k sobě. Tím dojde k vyšší kontrakci ve spodní oblasti prsou a tím pádem k vyššímu zatížení prsou.

Správné dýchání

Při rozpažení se nadechujeme, při návratu do výchozí pozice vydechujeme

Časté chyby

  • Zvedání hlavy z podložky
  • Mostování
  • Zvedání chodidel ze země
  • Špatné dýchání
  • Vytáčení jednoruček
  • Pohyb v částečném rozsahu
  • Příliš pokrčené či natažené paže

Zatěžované svaly

  • Celá část prsních svalů
  • Přední část deltových svalů
  • Biceps

Podpořte růst svalů a silové výkony díky našim speciálním balíčkům

Balíček pro růst svalů | onefit.czSpeciální balíček pro růst svalů 1
Balíček je určen pro všechny, kteří mají problémy s nabíraním hmoty a výrazně potřebují zlepšit svůj výkon.
Speciální balíček pro růst svalů 2Speciální balíček pro růst svalů 2
Jestliže potřebujete nabrat svalovou hmotu a zvýšit vaše silové výkony bez nabírání přebytečných tukových zásob, pak si pořiďte tento akční balíček

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.