Stahování kladky za hlavu

Stahování kladky za hlavu

Tímto cvikem se zaměřujeme na rozvoj zádových svalů, především pak těch mezilopatkových.

Postup

Dříve než se posadíme, uchopíme adaptér naširoko nadhmatem. Poté se posadíme a vyvěsíme ruce. S výdechem stahujeme kladku dolů cca pod úroveň uší. Ve finální fázi se snažíme o co největší kontrakci svalů a snašíme se tlačit lopatky co nejvíce k sobě. Podsedák musí být nastavený tak, abyste měli v počáteční fází propnuté ruce v loktech. Neměli byste se zadkem odlepovat od podsedáku.

Správné dýchání

V horní fázi se nadechujeme, ve spodní fázi vydechujeme

Časté chyby

  • Nepravidelný úchop
  • Zvedání zadku od podložky
  • Přílišné předklánění trupu i hlavy
  • Stahování kladky příliš hluboko
  • Neúplné provedení cviku
  • Špatné dýchání
  • Zvedání ramen

Zatěžované svaly

  • Široký sval zádový
  • Spektrum mezilopatkových svalů
  • Biceps

Podpořte růst svalů a silové výkony díky našim speciálním balíčkům

Speciální balíček pro růst svalů 1Speciální balíček pro růst svalů 1
Balíček je určen pro všechny, kteří mají problémy s nabíraním hmoty a výrazně potřebují zlepšit svůj výkon.
Speciální balíček pro růst svalů 2Speciální balíček pro růst svalů 2
Jestliže potřebujete nabrat svalovou hmotu a zvýšit vaše silové výkony bez nabírání přebytečných tukových zásob, pak si pořiďte tento akční balíček

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.