Podpořte imunitu aminokyselinami

Podpořte imunitu aminokyselinami

Význam aminokyselin a jejich funkci jsme si vysvětlili v článku Esenciální aminokyseliny BCAA a jejich význam. Nejen, že se podílí na budování a ochranu svalové hmoty a regeneraci, ale také ovlivňují imunitní systém. Vyšší hladina L-GlutaminuL-Argininu a větvených aminokyselin BCAA chrání naše svaly proti přetrénování a také chrání tělo před oslabením imunitního systému a zabraňuje zánětlivým procesům.

Jak správně podpořit imunitu aminokyselinami

  • Před tréninkem a cca 20 min. po jeho skončení užívejte proteinový nápoj
  • Užívejte zhruba 2x - 3x denně L-Arginin po 5 g na dávku a to ráno, cca 30 min. před tréninkem a před spaním.
  • Užívejte zhruba 3x – 4x denně L-Glutamin po 5 g na dávku a to ráno, cca 30 min. před tréninkem, po tréninku a před spaním.
  • Užívejte 3x denně větvené aminokyseliny BCAA a to cca 30 min. před tréninkem, ihned po tréninku a pak během dne. Nebo lze také užívat instantní BCAA, které se pijí během tréninkové zátěži.
Potřebujete pomoci?
Potřebujete pomoci?
Použijte náš chat!
Rychlá otázka?
Rychlá otázka?
Volejte 776 646 171!
...nebo nám pošlete e-mail
...nebo pošlete e-mail
obchod@onefit.cz